Oleme elu Teie jaoks lihtsamaks teinud ning ettenägelikult andnud vastused kõige sagedamini esile kerkivatele küsimustele ja teemadele.
Loodetavasti leiate vajalikud vastused siit. 🙂

E-poe kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. GRETE e-pood müüb GRETE ME OÜ-le kuuluvas kaupluses (Grete) müüdavaid tooteid (edaspidi tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi klient) ja internetiaadressil www.gretepood.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku GRETE ME OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetileheküljel www.gretepood.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist müügitingimustega tutvuda, need salvestada, printida ja vajadusel taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga. 

1.5. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

1.6. Müüja andmed:
GRETE ME OÜ
Nooruse 41
Kuressaare
93816
Reg. nr. 10208992
Telefon +372 5082766
Email: info@gretepood.ee

1.7. Kõik www.gretepood.ee lehel olevad fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigustega, mis kuuluvad GRETE ME OÜ-le. Lehel oleva materjali omavoliline kopeerimine ja kasutamine on keelatud.

 

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Tellimusi saab GRETE e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.

2.2. Klient valib e-poest välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi.

2.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb kliendil liikuda Ostukorvi lehele ja täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. 

2.4. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

2.5. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab klient tellimuse ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

2.6. Pärast toote eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.

2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab e-pood kliendi e-postile tellimuse kinnituse ning arve.

2.8. Müügileping kliendi ja müüja vahel jõustub alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumist GRETE e-poe arvelduskontole.

2.9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2.10. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.11. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, kui tekib kahtlus müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

 

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad tooted on reeglina laos/müüja kaupluses olemas. Nimetatud toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud toode müüjal puudub, ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest.

 

4. Hinnad

4.1. Kõik GRETE e-poes kuvatavad hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. 

4.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. 

4.3. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda ettevõtja jaekaupluse kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

 

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop), krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Pocopay) ja kasutades BuyPlan “maksa hiljem” makselahendust.

5.2. GRETE ME OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed kas volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile või BuyPlan Estonia OÜ-le.

5.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises teenusepakkuja Maksekeskus AS maksekeskkonnas või BuyPlan Estonia OÜ maksekeskkonnas.

5.4. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

5.5. Juhul, kui Klient valib ostetud kaubale Kuressaare GRETE poe kauplusesse ise järele tulemise, ei lisandu müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu.

 

6. Kauba kättesaamine

6.1. Kaupa saab tellida Kuressaares asuvasse GRETE kauplusesse (Tallinna 14, Kuressaare), SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati.

6.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. 

6.3. Juhul kui ostukorvi summa on suurem kui 69 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu. 

6.4. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva või SmartPOSTi pakiautomaadi, jõuab toode kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest kliendi e-posti aadressile. 

6.5. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi ning pakiautomaadi asukohta. 

6.6. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi e-poele. 

6.7. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

6.8. Klient on kohustatud säilitama punktis 6.5. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

6.9. Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud. 

6.10. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

6.11. Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.

6.12. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

7. Kauba kontroll

7.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakenditt oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

7.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. 

7.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

 

8. Taganemisõigus ja kauba vahetamine

8.1. Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus põhjust esitamata e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

8.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

8.3. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

8.4. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:

  • Täidetud tagastus/taganemisvorm saata koos tagastatud toodetega müüjale – taganemisavalduse vormi leiab SIIT
  • Saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@gretepood.ee

8.5. Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega.

8.6. Klient on kohustatud tagenemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

8.7. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis. 

8.8. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

8.9. Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

8.10. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

8.11. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt ujumis- ja päevitusriided, sukad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti

8.12. Klient on kohustatud avama toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

8.13. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

8.14. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

8.15. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8.16. Kliendil on õigus e-poest ostetud kaup ümber vahetada Kuressaare kaupluses teise kauba vastu, mis on vähemalt samas vääringus kui vahetatav kaup.

8.17. Kui klient soovib vahetust teostada e-poe kaudu, siis tuleb läbida tagastuse protsess. Klient täidab e-poes oleva tagastusankedi SIIN ja saadab mittesobiva toote müüjale tagasi. Uue toote saamiseks tuleb sooritada e-poest uus ost.

8.18. Ümbervahetamise korral saadab e-pood kliendile uue toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab müüja.

8.19. Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.

8.20. Müüja tagastab kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt klient tagastatava tellimuse eest tasus.

8.21. Tellimuse tagastamise korral tagastab müüja kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

8.22.Tagasimakse laekub kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt kliendi panga tingimustele.

 

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg alates kauba üleandmisest kliendile.

9.2. Toote nõutele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub klient müüjat sellest viivitamatult teavitama, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist.  

9.3. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@gretepood.ee või GRETE kauplusesse (tegevuskoht Tallinna 14, Kuressaare). Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

9.4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

9.6. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest. Samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9.7. Tarbijal on õigus nõuda müüjalt toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9.8. Müüja ei hüvita kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

9.9. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

 

10. Vastutus

10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

10.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

 

11. Kasutamistingimused ja nende muutmine

11.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

11.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

11.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

11.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

 

12. Muud tingimused

12.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

12.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

 

13. Klienditugi

Klienditoe telefon on +372 5082 766 (avatud tööpäeviti kl 10:00-17:00) ja e-posti aadress: info@gretepood.ee

Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

Maksevõimalused

1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop), krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Pocopay) ja kasutades BuyPlan “maksa hiljem” makselahendust.

2. GRETE ME OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed kas volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile või BuyPlan Estonia OÜ-le.

3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises teenusepakkuja Maksekeskus AS maksekeskkonnas või BuyPlan Estonia OÜ maksekeskkonnas.

4. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

5. Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.

6. Juhul, kui Klient valib ostetud kaubale Kuressaare GRETE poe kauplusesse ise järele tulemise, ei lisandu müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu.

               

Kuidas leida õige suurus?

Toote kõrval olevad mõõdud ja/või suuruste tabel aitavad Teil leida endale sobiva suuruse!

Transport, ümbervahetamine ja tagastamine

Tellimuste tarneaeg

Tellimuste tarneaeg on 1-5 tööpäeva. Allahindluste ja suuremate tellimuste korral palume kindlasti arvestada pigem maksimaalse tarneajaga.

 

Transport

Grete poe e-poest saab hetkel pakke tellida vaid Eestisse.
Selleks on teil meie e-poest ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel:

OMNIVA PAKIAUTOMAAT – 3.99€ / Alates 69€ ostust TASUTA

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate ostukeskuste peauste läheduses.

SMARTPOST PAKIAUTOMAAT – 2.99€ / Alates 69€ ostust TASUTA

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMSi ja e-maili teel, mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta. Pakiautomaatide asukohad ja avamisajad leiate siit.

TULEN ISE JÄRELE – TASUTA

Pakume klientidele ka võimalust Kuressaares asuvasse Grete poodi (Tallinna 14) tellimusele ise järgi tulla.

Ümbervahetamine ja tagastamine

Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:

•              Täidetud tagastus/taganemisvorm saata koos tagastatud toodetega müüjale

•              Saates kodulehel oleva tagastusvormi täidetuna aadressile info@gretepood.ee

Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega.

Tagastus/taganemisvormi leiab SIIT

 

Toote saab ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Ümbervahetamise korral saadame Teile uue toote vahetult pärast ümbervahetatava kauba kätte saamist.

Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti, 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest.

Toote tagastamise korral tagastatakse kliendile ka tasutud transpordi summa. Osalise tagastamise puhul tagastatakse ka transporditasu osaliselt.

Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt ujumis- ja päevitusriided, sukad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Palume avada tootepakend alati ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

Andmekaitsepõhimõtted

Veebipoe www.gretepood.ee  isikuandmete vastutav töötleja on GRETE ME OÜ (registrikood 10208992) asukohaga Nooruse 41, Kuressaare, Saaremaa, Eesti, tel +3725082766 ja e-mail diana@tt.ee. GRETE ME OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Isikuandmeid töödeldakse Euroopa Parlamendi ja nõukogu (EL) 27. aprilli 2016. aasta määruse 2016/679 kohaselt.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse?

Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid:

– Ees- ja perekonnanimi;

– Sünnikuupäev;

– Telefoninumber;

– E-posti aadress;

– Kohaletoimetamise aadress;

– Arvelduskonto number;

– Maksekaardi detailid;

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse?

Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse  müügiteenuse osutamiseks, kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks:

  • e-poes esitatud tellimuse täitmine;
  • e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;
  • kliendi päringutele vastamine;
  • õigustatud huvi;
  • tarbijaharjumuste uurimine;
  • müügistatistika koostamine;
  • e-poe teenuste haldamine ja arendamine.

Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud toodete kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui klient on andnud selleks oma nõusoleku.

Lisaks eeltoodule on andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.

Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

 

Nõusoleku tagasivõtmine.

Kliendil on igal ajal õigus saada müüjalt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist. Taotlused palume esitada elektrooniliselt GRETE ME OÜ-le e-posti teel info@gretepood.ee. 

Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.