MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe GRETE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ GRETE ME (registrikood 10208992), asukohaga Tallinna 14, Kuressaare.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.gretepood.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi Veebipood) omaniku GRETE ME OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetileheküljel www.gretepood.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist müügitingimustega tutvuda, need salvestada, printida ja vajadusel taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

1.5. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

1.6. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.7. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Tellimusi saab GRETE e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.

2.2. Klient valib e-poest välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi.

2.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb kliendil liikuda Ostukorvi lehele ja täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

2.4. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

2.5. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab klient tellimuse ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, milleks on:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Maksa hiljem lahendused: Visa/Mastercard kaardimaksed

2.6. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

2.7. Pärast toote eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.

2.8. Makseid Modena OÜ ja Montonia OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, Krediitkaardiga tasumisel Montonio AS turvalises keskkonnas ja eelistades “osta kohe, maksa hiljem” makselahendust, Modena OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

2.9. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab e-pood kliendi e-postile tellimuse kinnituse ning arve.

2.10. Müügileping kliendi ja müüja vahel jõustub alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumist GRETE e-poe arvelduskontole.

2.11. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed kas volitatud töötleja Modena OÜ-le või Montonio OÜ-le.

2.12. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2.13. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.14. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, kui tekib kahtlus müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

3.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Kaubale ise järele tulemine Kuressaares asuvasse GRETE kauplusesse (Tallinna 14)
  • SmartPOSTi pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat

3.3. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Kauba saatmiskulud kannab klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.4. Juhul kui ostukorvi summa on suurem kui 89.95 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.5. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva või SmartPOSTi pakiautomaadi, jõuab üldjuhul toode kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest kliendi e-posti aadressile. 

4. Taganemisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise sõnumi saamisest.

4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise sõnumi saamisest.

4.4. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:

  •  Täidetud tagastus/taganemisvorm saata koos tagastatud
    toodetega müüjale – taganemisavalduse vormi leiab SIIT
  • Saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@gretepood.ee

4.5. Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega.

4.6. Klient on kohustatud tagenemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise sõnumi saamisest.

4.7. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

4.8. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui kaup on postitatud kliendi poolet pärast 14 päeva möödumist tagstamisõigusest, siis müüjal on õigus keelduda toodet vastu võtmast ja on õigus see kliendile tagastada.

page4image38006592

4.9. Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

4.10. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.11. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt ujumis- ja päevitusriided, sukad), 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

4.12. Klient on kohustatud avama toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

4.13. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

4.14. Kui klient on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.15. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.16. Kliendil on õigus e-poest ostetud kaup ümber vahetada Kuressaare kaupluses teise kauba vastu, mis on vähemalt samas vääringus kui vahetatav kaup.

4.17. Kui klient soovib vahetust teostada e-poe kaudu, siis tuleb läbida tagastuse protsess. Klient täidab tagastusankeedi, mille saab SIIT ja saadab mittesobiva toote müüjale tagasi. Uue toote saamiseks tuleb sooritada e-poest uus ost.

4.18. Ümbervahetamise korral saadab e-pood kliendile uue toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab müüja.

4.19. Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.

4.20. Müüja tagastab kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates kauba tagasi saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt klient tagastatava tellimuse eest tasus.

4.21. Kui klient on tasunud esialgse saatmise eest ja ta saadab paki tagasi enda kulul, siis kannab GRETE ME OÜ tagasi kogu tellimisel tasutud summa (koos saatmiskuluga). Juhul, kui tarne on tasutud müüja poolt, jäävad tagastamiskulud kliendi kanda. Kui klient kasutab tagastamisel saatmiskoodi ja ta ei ole paki saatmise eest tasunud, siis kanname tagasi toote summa miinus tagastamiskulu.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2- aastane pretensioonide esitamise tähtaeg alates kauba üleandmisest kliendile.
5.2. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.

5.3. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.4. Toote nõutele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub klient müüjat sellest viivitamatult teavitama, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist.

5.5. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@gretepood.ee või GRETE kauplusesse (tegevuskoht Tallinna 14, Kuressaare). Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

5.6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

5.7. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.8. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.9. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

5.10. Müüja ei hüvita kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e- maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e- kirja aadressile info@gretepood.ee või helistada telefonil: 5082766

7.2. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http:// www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

page8image37950912